۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

تصرف عدواني-3

حاج آقا حسن مهدوي نيک دادرس شعبه 1 حقوقي دادگستري قوچان پس از حدود 3سال ودادن راي طلاق همسرم براساس شهادت بر شهادت کذب مريم هراسان ، کوروش ذکايي ، علي فرزين ونفقه به ناحق ، از خواب بيدار شده وبا گرفتن يک وکيل پايه يک عليه من شکايت کرده به عنوان تصرف عدوانيترسيدم خيلي خنده‌دار

اين سه سال حاج آقا در کدام عالم تشريف داشتند معلوم نيست!!!!! (حاج آقايي که در ارزشيابي قضات 4طبقه مشهد گفتند من مال مردم خور نيستم  من 30 ميليون (24 ميليون پول زمينها و6ميليون خسارت) مي گيرم وکنار مي روم والبته اون 6ميليون خسارت روهم بجاي اين که از خانم عطاران بگيرند مي خواستند از من بگيرند وتا کنون (طبق گفته آقاي بزمي رييس دادگستري قوچان که گفتند به آقاي مهدوي گفته ام که دختر دايي ام دروغ مي گوييد ومحجور نبوده شما برويد اين معامله را فسخ کنيد) عليه خانم عطاران هيچ گونه شکايتي نکرده اند !!! چرا؟ نمي دانم که بين ايشان وخانم عطاران چه گذشته مشکوکمکه با اين همه مدرک وسندمدرک داشتن وحتي توصيه رييس دادگستري  باز هم حاج آقا مهدوي نيک پس از سه سال عليه من وکيل گرفته و به عنوان تصرف عدواني شکايت مي کند )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر