۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

جنبش سايبري بصيرت حسيني

جبهه وبلاگي غدير در اغاز دومين سال کار و تلاش خود در عرضه ايجاد و ترويج و نشر جنبشهاي وبلاگي از سوي وبلاگنويسان ارزشي ادامه ميدهد.و اينک جنبش سايبري بصيرت حسيني را  در فضاي سايبري راه اندازي و پيگيري مينمايد.لذا از همه وبلاگنويسان و مخاطبين سايبري در نشر و تقويت اين جنبش جهت همکاري دعوت بعمل ميآورد.


آتشى که عمر بن سعد ( ل ) در سال 61 هجرى به خيمه هاى ابا عبدالله ( ع ) انداخت 1327 سال با جهل و نادانى و نامردى مسلمانان شيعه نما امتداد پيدا کرد تا در عاشوراى 1388 از سر فندک فتنه گران بيرون زد و و باز هم بوى دود و رنگ خاکستر از خيمه گاه سيدالشهداء پيدا بود .


آنچه نسل به جا مانده از قوم خوارج و فرزندان خلف کوفيان نامسلمان در هتک حرمت حريم مقدس امام حسين ( ع ) کردند اولين جرقه اش وقتى زده شد که همين قوم الظالمين تمثال مبارک بنيان گذار جمهورى اسلامى ، امام خمينى ( ره ) را پاره و پايمال کردند و اهل بيت او لب از لب وا نکردند ، اما در مقابل اين جوانان و مردمى بودند که هيچ قرابتى به جز سله عشق با حضرت امام ( ره ) نداشتند و آسمان را به زمين دوختند در اعتراض به اين مصيبت چونان قوم بنى اسد که شهداى کربى را بعد از اينکه خويشان و هم شهريانشان عده اى به اسارت رفتند و بعضى فرار را بر قرار ترجيح دادند اکرام و دفنشان کردند .


آرى ، آنچه بر سر ما رفت از خود ماست ، اگر رحم و رأفت جمهورى اسلامى و مهر پدرانه و حکمت على منشانه مقام معظم رهبرى ، امام خامنه اى ( حفظه الله ) نبود و اگر مردم ما گوش به فرمان وليشان نبودند و صبر پيشه نميکردند به جلال و جبروت خدا قسم که که امروز نه فتنه اى بود که در سست ايمانان رخنه کند و نه فتنه گرى بود که خيمه آتش بزد و خون به دل اهل عشق کند .


اما امسال سالى ديگرى است ، سال همت مضاعف و کار مضاعف است ، ما حوانانى که طلايه داران نسل سوم اين انقلابيم همتمان را مضاعف کرده ايم در دفاع از حريم دين و ولايت و انقلاب و ميهن ، ديگر دستى جرأت نميکند به خيمه گاه عشاق تعرض بلکه حتى نزديک شود ، زيرا امروز ما به وسعت تمامى ايران عزيز همگى از نسل بنى انقلابيم ، بازمانده بنى هاشميم و از تبار بنى اسد .


ما ياد گرفته ايم و ملکه ذهن کرده ايم که اذا ضربتم نضرب ، خط قرمز ما دين است و ولايت ، بياييد تا ببينيد ما چه ميکنيم و چه در چنطه داريم ، امروز و مولاى ما على است و ما جملگى عماريم و نميگذاريم کارمان به آنجا بکشد که مولايمان نداى هل من ناصر سر بدهد .


بصيرت حسينى جوانان اين خاک مقدس امروز تيرى شده است به چشم اصحاب فتنه ، تير سه شعبه حرمله ( ل ) در روز عاشورا از گلوى على اصغر رضيع ( ع ) کمانه کرد و طى اين سالها با عشق و ارادت و بصيرت سيعيان به حق اهل بيت ( ع ) آب ديده شد و امروز حلقون اصحاب استعمار و فتنه را دريده است تا ديگر فرياد گوش خراش و و روح آزارشان فضاى پاک ذهن مردم اين خاک عزيز را آلوده نکند .


امروز ديگر نسل کوفيان در اين سرزمين ريشه کن شده است و ما همگى و به وسعت 70 و اندى مليون همگى از تبار 72 عاشقيم .


دوستان و عزيزان هميشه همراه ، افسران گرامى جنگ نرم ،،،


بياييد در اعتراض دوباره به هتک حرمت عاشوراى سال گذشته و در اعلام حمايت و صيانت از ارزشهاى والاى اسلامى و انقلابى با ما چون هميشه همراه باشيد و با قرار دادن لوگوى اين جنبش و اختصاص دادن يک پست در سايت يا وبلاگ خود به اين بيانيه فضاى سايبر را از فرياد يا لثارات الحسين پر کنيم.


موفق ، پيرروز و سربلند باشيد ،،،


                                                                                       با تشکر


روابط عمومى جبهه وبلاگى غدير

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر