۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

موضع گيري سايت شهيد آويني

موضع گيري سايت شهيد آويني به واکنش دستگاه قضا نسبت به مطالبات جريان ارزشي وبلاگستان به قلم مدير مسئول آن

به قلم مدير مسئول

آنچه در روزهاي اخير به وقوع پيوست و واکنش هاي متفاوتي که از اشخاص حقيقي و حقوقي گوناگون به نمايش گذارده شد ، ما را نيز واداشت تا از سر تکليف به عنوان کوچکترين سرباز جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي نکاتي را متذکر شويم.

فتنه 88 با تمام سختي ها و تلخ کامي هاي ظاهري خود مصداقي بود براي ضرب المثل « عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد ». در اين فتنه، کينه توزي و عداوت زخم خوردگان و دشمنان انقلاب اسلامي و آنان که نتيجه‌ي زر و زور و تزويرشان عليه نظام اسلامي جز سود چيزي براي جمهوري اسلامي ايران نداشته است از يک سو، و بي بصيرتي خواص مردود از سوي ديگر سبب شد تا امت بصير و بيدار حزب ا... تنها و تنها از امام خويش حضرت امام خامنه اي حفظه ا... تعالي خط و فرمان پذيرد و برخي خواص و نخبگان را که قليل المعونه و کثيرالمؤونه (پر هزينه و کم نفع) هستند و علي رغم هزينه هاي بسياري که نظام برايشان متحمل شده است، در مواقع حساس شانه خالي کرده اند و چراگاه دنيا را بر درختان پر ثمر بهشت رجحان داده اند- از اين رابطه حذف نمايند.

اين رابطه مستقيم و بي واسطه امام و امت در دل جريان ارزشي فعال در فضاي مجازي نيز به طور ناخواسته شبکه و سامان و رابطه‌اي را ايجاد کرد که بستر ساز حرکت هاي باشکوه و مقتدرانه اي در اين فضا شد و دشمنان را که دل به اين فضا بسته بودند به عجز و اعتراف به اين عجز واداشت؛ حرکت هايي که هر چند در فضاي مجازي آغاز مي شد اما در 9 دي و 22 بهمن 88 در بيرق هاي در دست امت و در کلامشان نمود پيدا مي کرد.

تمامي نيروهاي حزب ا... خصوصا سنگرداران جبهه انقلاب اسلامي در فضاي مجازي با لبخند امام خويش راه را طي مي کنند و خط قرمزشان آن جايي است که احساس کنند عملشان ابروهاي ولي مطلق زمان را در هم خواهد کشيد. خط آنان خط ولايت است و جز اين خط در ساير خطوط خطر نمي کنند و دستخط هاي آقايان و آقازادگان را از هر نوع که باشد شايسته تبعيت نمي دانند.

يکي از خط مشي هايي که امت حزب ا... در لابه لاي فرموده هاي فرمانده معظم کل قوا يافته اند، عدالت طلبي و استواري در راه حق و حقيقت جويي است، لذا بر مطالبه مشروع خود مبني بر محاکمه سران لجوج و مزدور فتنه 88 که آبرو و اقتدار نظام را به بازي گرفته اند و از مماشات دستگاه هاي ذي ربط نظام و وجود آزادي بيان در حکومت اسلامي براي توهين و اتهام زني به اين شجره طيبه بهره گرفته و مي گيرند ، پافشاري مي نمايند.

به نظر ما تنها نهاد مشروع و موظف در جمهوري اسلامي ايران براي احقاق اين حق ملي قوه محترم قضائيه است که رياست آن توسط مولا و مقتدايمان تعيين شده و در قانون اساسي عهده دار اين امر مي باشد. لذا همچنان دادخواهي ما از دستگاه قضا و خصوصا شخص آيت ا... آملي لاريجاني که شخصا عالمي فکور و متعهد و قطعا از عمارهاي انقلاب اسلامي مي‌باشند ادامه دارد که چرا در حالي که حدود يک سال از 9 دي 88 مي گذرد هنوز فرماندهان هتک حرمت عاشوراي حسيني و قاتلان شهداي مظلوم بسيجي فتنه 88 و صادرکنندگان بيانيه هاي سراسر توهين آميز و بي پايه عليه نظام مقتدر اسلامي و براندازان و محاربين يعني موسوي ، کروبي و خاتمي و ساير افراد معلوم الحال آزادانه در سرزمين شهيدان جولان داده و عليه نظام و ولايت يکه تازي مي‌کنند.

و در عوض شاهد آن هستيم که وقتي در هفته احياي امر به معروف و نهي از منکر ، اين وظيفه مهم و اين کوتاهي دستگاه قضايي گوشزد مي شود ، با وبلاگ نويسان و حاميان آنان برخوردي به دور از انتظار مي شود که شايد از لحاظ قانوني از حقوق دستگاه قضا باشد ، اما مي‌شد با برخوردي پدرانه تندي ها را گوشزد کرد.

البته ما با وهن و توهين به سران قواي جمهوري اسلامي مخالفيم ، اما انتقاد سازنده و گوشزد نمودن وظايف فراموش شده را وظيفه شرعي و قانوني خويش مي دانيم و اتفاقات اخير و نامه نگاري هايي که مخاطبشان قوه محترم قضائيه بوده است را تبلور عقده در گلو مانده بخشي از افسران جنگ نرم مي دانيم که با   قلمي تند و تيز و شايد مفرطانه به دليل توهين ها و بيانيه هاي بي شرمانه اخير سران فتنه به رهبرشان آن را گشودند ؛ قلم هايي که نه تنها ضديتي با مرجعيت و روحانيت و نظام ندارند که خود سپر بلاي روحانيت ولايي بوده و ان شاء ا... خواهند بود.

نکته ديگري که از رابطه مستقيم و بي واسطه امام و امت قابل برداشت مي باشد، اين است که جريان انحرافي اصولگرا آرزوي نفوذ و خط دهي امت حزب ا.. را چه در عملکردها و حرکت ها و چه در انتخابات ها و موضع گيري ها- به گور خواهد برد. امت از امام خويش خط مي گيرد و جريان انحرافي نمي تواند از آب گل آلود ماهي گرفته و خشم انقلابي و اعتراض هاي سايبري جريان ارزشي که در حقيقت نوک پيکان آن به سمت سران فتنه است را به نفع خود مصادره نموده و از آن براي ايجاد شکاف و چند دستگي در بين فعالان ارزشي اين فضا و يا سران محترم قوا بهره گيرد.

نکته ديگر اينکه در دل جريان حزب الله در فضاي مجازي، هر کس به ولايت و آرمان هاي امام راحل عظيم الشأن(ره) پايبند باشد و وفادار ، در کنار هم سنگران خود مي رزمد، اما اگر کسي قدمي بر خلاف اين برداشته و از سر جهالت يا غرض ورزي در مقابل جريان اصيل ولايتمدار در اين جبهه حرکت نمايد، قطعا به خودي خود حذف شده و اثر و نشاني از او باقي نخواهد ماند.

در پايان به هم سنگران جهاد نرم در فضاي سايبري يادآوري مي نماييم در شرايطي که اجراي طرح شجاعانه هدفمند کردن يارانه ها و تحول اقتصادي و سالگرد دفن فتنه گران در 9 دي و شکست دشمنان در برنامه ريزي براي 16 آذر و عاشوراي حسيني سبب يأس و نااميدي استکبار و گروهک بسيار قليل حامي آنان در داخل شده است ، بايد به گوش و به هوش بود تا بار ديگر دست هايي را که قصد ايجاد تفرقه در درون جريانات ولايتمدار در فضاي مجازي را دارند تا ما را به خودمان مشغول ساخته و از سران فتنه غافل کنند، از آرنج قطع نموده و آن گونه عمل نماييم که بر يأس شيطان و شيطانيان افزوده شود ان شاء ا...

يادمان نرود که دشمن اصلي ما استکبار جهاني و دنباله هاي پست داخلي شان به سرکردگي موسوي، کروبي، خاتمي و بعضي ها! هستند.



کوچکترين سرباز 8 ماه نبرد سايبري

 


  • کلمات کليدي : ندارد

  • هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر