۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

رابين هود در تهران

سلام
هفته پيش در بخش خبري 20:30 گزارشي از يک تاجر ايراني بنام پيرنژاد که در يکي از کشورهاي خارجي ( آلمان )به عنوان جاسوسي و ارسال اقلام ممنوع به ايران زنداني شده بود پخش شد!! ونکته جالب اين که اين تاجر مي گفت سفيد شدن يک تار موي سرم و شب نخوابي فرزندم را چه کسي بايد جبران کند مسولش کيست؟؟!!!
چرا بر روي مسايلي مانور مي دهيد که بدتر از آن را در ايران داريم ؟ چرا در اين موارد گزارش تهيه نمي کنيد؟ چرا روزنامه ايران بجاي عنوان رابين هود از عامل اصلي آن که يکي از بي شمار قاضيان مجتهد و عادل ومستقل و...خيلي خنده‌دار است اسم نبرده وعنواني تهيه نکرده؟
از بخش خبري 20:30 تقاضا دارم اگر مي توانند هزينه اش را پرداخت کنند گزارشي از اين رابين هود و پرونده 15 سال پيشش و آن قاضي مجتهد و عادل و مستقل و...خيلي خنده‌دار تهيه کرده ودر کنار اين تاجر ايراني گذاشته تا ببينيم به کدام يک بيشتر ظلم شده؟ کدام يک از اين ظلم بيشتر ضرر کرده؟ بر اساس کدام مدرک و سند حکم صادر شده؟ با چه دين و قانوني اين حکم صادر شده؟ ودر پايان چه ارتقا درجه وتشويقي براي اين دو قاضي صادر شده ويا چه برخورد وتوبيخي در نظر گرفته شده ويا با معذرت خواهي قاضي مشکل حل شده !!!!!!؟؟ 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر